Satirisch programma waarin Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven zich ergeren aan, verbazen over en lachen om tijdloze thema's. Een programma dat voortvloeit uit de website. Deze site houdt de actualiteit van de dag bij en vertaalt deze naar humoristische sketches, hilarische soundbites, scherpe cartoons en maatschappijkritische columns. De inhoud van de site verandert de hele dag mee met de gebeurtenissen in de wereld. Dit programma spitst zich meer toe op de tijdloze thema's die de hedendaagse mens bezighouden. Deze variëren van de grote onderwerpen zoals het bestaan van God, terrorisme of het broeikaseffect tot kleinburgerlijke thema's als servicekosten, moeilijk te openen verpakkingen en vrouwen met kinderen in te grote bakfietsen. De specifieke absurdistische kijk van Jeroen en Dennis resulteert in scherpe dialogen en komische sketches.
De tijd is een toekomst waarin mensen hun woonplaats naar de maan hebben verplaatst. In de maankolonie is een spel erg populair geworden. De naam van het spel is 'Run for the Money.' Het is een entertainment-overlevingsspel waarin voortvluchtigen worden vrijgelaten in een beperkt gebied, en als ze kunnen ontsnappen aan de achtervolgende Android-'jagers' totdat de tijdslimiet tot nul is afgeteld, kunnen ze een grote prijs winnen. Sommigen dromen ervan rijk te worden, terwijl anderen zichzelf uitdagen om hun kracht te testen in 'Run for the Money'.
Miljoenenjacht, officieel Postcode Loterij Miljoenenjacht, is een Nederlandse spelshow, gesponsord door de postcodeloterij van het land, waarbij een deelnemer en thuiskijker tot € 5.000.000 of slechts € 0,01 kon winnen. De show wordt op verschillende tijdstippen uitgezonden, verspreid over zes afleveringen voor elke set. Het programma werd oorspronkelijk vertoond door TROS op Nederland 2, maar verhuisde in 2005 naar de zender Tien van maker John de Mol. Nadat de zender na verkoop aan de RTL Groep werd stopgezet, verhuisde het programma naar RTL 4.
Oorspronkelijk gebaseerd op de Duitse spelshow "Die Chance deines Lebens", is het formaat van de laatste ronde van het programma dat sinds 2002 wordt gebruikt, wereldwijd geëxporteerd door de Nederlandse producent Endemol onder de titel Deal or No Deal, een titel die ook wordt gebruikt voor de zus van Miljoenenjacht met een lagere inzet spin-off op RTL 5, die meer is gebaseerd op het globale formaat en de extra elementen verwijdert.
Volg de 8-jarige Ariël terwijl zij en haar vrienden leuke, actievolle onderwateravonturen beleven in hun Caribisch geïnspireerde sprookjeskoninkrijk en daarbuiten.
Café De Mol is een talkshow rond het televisieprogramma De Mol, gepresenteerd door Dennis Xhaët. Eerder tussen 2018 en 2020 pressenteerde Gilles Van Bouwel, de Mol van 2016, samen met Elodie Ouédraogo (2019-2020) of Frances Lefebure (2018) het programma. Het programma diende als een breed kijkersforum voor de fans en werd uitgezonden sinds 2018, het zesde seizoen van De Mol.
Met interviews met mede-oprichter en voormalig CEO Ev Williams en mede-oprichter Biz Stone, die hun persoonlijke ervaringen delen over hoe een groep idealistische vrienden op zoek ging naar een digitale utopie, en hoe die visie veranderde in het platform dat nu eigendom is van Elon Musk. Met extra inzichten van tal van Twitter-medewerkers en analyses van journalisten zoals Kara Swisher die het bedrijf sinds de eerste dag volgen.