In de nasleep van een orkaan krijgen de Florida Park Ranger en zijn gezin te maken met vreemde gebeurtenissen, waaronder lichtgevende wezens in het water. Mensen in de stad beginnen zich anders te gedragen, wie kun je vertrouwen?
Tijdens het tiende jaar van de eerste Cylon-oorlog slaagt William Adama, een jonge piloot, voor zijn studie aan de Academie. Hij wordt toegewezen aan één van de meest krachtige battlestars van de Koloniale vloot: de Galactica.
In een tempel vol verloren schatten en beschermd door mysterieuze Maya-tempelwachters strijden zes teams van twee kinderen om een van de historische artefacten in de tempel terug te halen door fysieke stunts uit te voeren en vragen te beantwoorden op basis van geschiedenis, mythologie en geografie. Na drie eliminatierondes blijft er slechts één team over, dat vervolgens het recht verdient om door de Tempel te gaan om binnen drie minuten het artefact op te halen en een hoofdprijs te winnen.
Een onwaarschijnlijke relatie ontstaat tussen een jong meisje met een gave en een man uit de gevangenis welke de taak heeft gekregen om haar te beschermen tegen de kwade elementen die jagen op haar macht.
Vier meiden activeren hun innerlijke superheld om de aarde en het magische koninkrijk Splendoria te verdedigen tegen koning Mercenare en zijn volgelingen.
The Event is een emotionele samenzweringsthriller met een hoog octaangehalte die Sean Walker volgt, een gewone man die de mysterieuze verdwijning van zijn toekomstige verloofde Leila onderzoekt, en onbewust de grootste doofpotaffaire in de Amerikaanse geschiedenis begint bloot te leggen.
Ken'ichi, een alleenstaande man van bijna veertig, wordt plotseling overgebracht naar een andere wereld. Terwijl hij zich een weg baant door de gevaarlijke bossen van die wereld, realiseert hij zich dat hij gebruik kan maken van een enorme online winkelsite. Ken'ichi wil zijn cheat vermogen gebruiken om een langzaam leven te leiden in een andere wereld!
Een verhaal over Kino, die de wereld rondreist met niets anders dan wapens ter bescherming en de pratende motor Hermes. Kino reist naar vele mystieke werelden, elk met zijn unieke gebruiken en mensen, en leert de wereld kennen door hun verhalen, soms met humor en inspiratie, of soms met doordringend cynisme. Kino's eigen gewoonte is echter om zonder uitzondering niet langer dan drie dagen in elke stad te blijven, omdat het genoeg tijd is om bijna alles wat belangrijk is over de plaats te leren, terwijl er toch tijd overblijft om nieuwe landen te verkennen.
Een opportunistisch mythisch figuur wil onoverwinnelijk worden, maar stuit op problemen als zijn lot in handen ligt van een vrouw die bovennatuurlijke wezens kan zien.