Bereik de top en alles zal van jou zijn. Op de top van de toren bevindt zich alles in deze wereld, en alles ervan kan van jou zijn. Je kunt een god worden. Dit is het verhaal van het begin en het einde van Rachel, het meisje dat de toren beklom zodat ze de sterren kon zien, en Bam, de jongen die niets anders nodig had dan haar.
Avonturenserie over Matt, die op het eerste gezicht een doodnormale jongen lijkt. Wanneer hij ontdekt dat zijn familie waakt over de poort naar een andere wereld, ontpopt hij zich tot een ware superheld. Hij verslaat slechteriken uit films, legendes en mythes.
Ren Homura keert terug naar zijn voormalige woonplaats, maar hij voelt zich erg ongemakkelijk: hij heeft geen herinnering dat hij daar heeft gewoond. Zonder waarschuwing of zijn toestemming installeert een spel genaamd 'Monster Strike' zichzelf op Rens smartphone; monsters van het spel vliegen dan letterlijk uit zijn smartphone en beginnen op straat te vechten. Ren kijkt verbaasd naar de gevechten en begint zijn verloren herinneringen op te halen.
Talon is de enige overlevende van een ras genaamd "Blackbloods". Jaren nadat haar hele dorp is verwoest door een bende gewelddadige huursoldaten reist Klaalon naar een wetteloze vesting aan de rand van de bewoonde wereld, terwijl ze de moordenaars van haar familie volgt. Op haar reis naar deze buitenpost ontdekt Talon dat ze een mysterieuze bovennatuurlijke kracht bezit die ze moet leren beheersen om zichzelf te redden en de wereld te verdedigen tegen een fanatieke religieuze dictator.
In een wereld die in tweeën is gespleten door een enorme barrière van eeuwige duisternis, waar onnatuurlijke wezens zich tegoed doen aan menselijk vlees, ontdekt een jonge soldaat een macht die haar land eindelijk zou kunnen verenigen. Maar terwijl ze worstelt om haar macht aan te scherpen, verzetten gevaarlijke krachten zich tegen haar. Boeven, dieven, huurmoordenaars en heiligen zijn nu in oorlog en er is meer nodig dan magie om te overleven.
Een groep kinderen sluit zich aan bij een geheim agentschap waar ze de kracht van de verbeelding leren gebruiken om naar de Droomwereld te reizen en fantastische creaties te creëren om slapende kinderen te helpen die worden geterroriseerd door de kwaadaardige Nachtmerriekoning die erop uit is de Droomwereld te veroveren en binnen te vallen. de wakende wereld.
Josh Futturman zit vast in een uitzichtloze baan. Het enige dat hij na z'n werk doet is het spelen van Biotic Wars, een videogame die zo moeilijk is, dat de rest van de wereld het uitspelen er van heeft opgegeven. Wanneer Josh het spel toch tot een eind weet te brengen, verschijnen er mysterieuze bezoekers uit de toekomst. De wereld is in gevaar, en Josh is de enige die de mensheid kan behoeden voor uitsterven.
In de verre toekomst van de mensheid zijn twee interstellaire staten – het monarchale Galactische Rijk en de democratische Free Planets Alliance – verwikkeld in een nooit eindigende oorlog. Het verhaal concentreert zich op de heldendaden van rivalen Reinhard von Müsel en Yang Wen Li terwijl ze aan de macht en bekendheid komen in het Galactic Empire en de Free Planets Alliance.
Een Britse sitcom over een weduwnaar met twee tienerdochters die een stoffige oude gouden lamp vinden terwijl ze de zolder van hun nieuwe huis verkennen. Door snel over de lamp te wrijven, komt Adil vrij, een leerling-geest uit Balamkadaar die al 1000 jaar in de lamp leeft. Philip heeft elk gebruik van magie in het huis verboden, maar de meisjes en Adil de Geest vinden manieren om zichzelf in de problemen te brengen met behulp van Adil's wens vervullende krachten. De moeder wordt nooit genoemd, behalve op de verjaardag van Adil wanneer Philip vermeldt weduwnaar te zijn.
Hazel Green is een 30-jarige vrouw die op de vlucht is na 10 jaar in een verstikkend huwelijk met een onstabiele tech miljardair. Al snel ontdekt ze dat haar man een revolutionair bewakingsapparaat - de Made for Love - in haar hersenen heeft geïmplanteerd, waardoor hij haar kan volgen, naar haar kan kijken en haar gedachten en gevoelens kan kennen terwijl ze probeert in leven te blijven.
De Magic User’s Club is een groep van vijf goedbedoelende buitenbeentjes die meer doen dan kaarttrucs: ze kunnen echte magie gebruiken. En met die magie slaagden ze erin een gigantisch schip vanuit de ruimte te verslaan! Maar daar door stond er ineens midden in de stad een enorme kersenbloesemboom. Het is zo groot dat het de zon tegenhoudt!
Takeo Takakura, de nobele (maar perverse) president van de club, roept een speciale zondagsbijeenkomst bijeen om voor de boom te zorgen. Het lijkt eenvoudig genoeg, maar als het om magie gaat, gaat niets ooit volgens plan...
Marc Spector is een voormalige huurmoordenaar voor de Amerikaanse marine, die nu avonturier geworden is. Hij lijdt aan een dissociatieve identiteitsstoornis, wat inhoudt dat hij een meervoudige persoonlijkheid heeft. Marc krijgt op archeologische wijze met de Egyptische maangod Khonshu te maken, en krijgt dientengevolge diens bovenmenselijke krachten toegewezen. Hier hoort echter wel een taak bij: hij moet elke vijand die hij tegenkomt zien te verslaan met deze krachten. Hij komt er zo al vlug achter, dat deze krachten zowel een vloek als een zegen kunnen zijn in zijn toch al moeilijke leven. Zo wordt hij een dodelijk mysterie in gedreven, waar de Egyptische goden, al dan niet vereenzelvigd met Marcs persoonlijkheden, bij betrokken zijn.
Iedere tiener denkt dat hun ouders slecht zijn. Maar wat als dat écht zo is? Zes tieners die elkaar nauwelijks kunnen uitstaan, moeten samenwerken tegen een gemeenschappelijke vijand: hun ouders!
Als ze ontdekken dat hun ouders lid zijn van een club van super-schurken, beseffen ze dat ze niet meer veilig zijn thuis. Samen nemen ze de benen. Nu ze zich verstoppen voor hun ouders, leren ze zichzelf kennen én vormen ze samen een nieuwe familie…