Enkele van je favoriete eilandbewoners van door de jaren heen keren terug naar de prachtige Zuid-Afrikaanse villa om opnieuw te 'enten' terwijl hun zoektocht naar liefde voortduurt.
Infinite Challenge is naar verluidt de eerste 'Real-Variety'-show in de Koreaanse televisiegeschiedenis. Het programma is grotendeels ongeschreven en volgt een soortgelijk format van op uitdagingen gebaseerde reality-tv-programma's, bekend bij het Westerse publiek, maar de uitdagingen zijn vaak dwaas, absurd of onmogelijk te verwezenlijken, dus het programma krijgt het aspect van een satirische komische variétéshow, in plaats van een meer standaard reality- of wedstrijdprogramma. Om zijn komische doeleinden te bereiken, verkondigen de zes presentatoren en medewerkers voortdurend dat de elementen van deze show de 3-D's, Dirty, Dangerous en Difficult zijn.
In de show moeten de deelnemers teams met elkaar vormen om vervolgens zo veel mogelijk punten te verdienen tijdens spelletjes en opdrachten.
Elke kandidaat die aan het eind van de maand in het winnende team zit maakt kans op 100.000 euro, maar er kan er maar één de winnaar van dit bedrag zijn. Ze moeten dus uiteindelijk de strijd tegen elkaar opnemen. De deelnemers die aan het eind van de maand in het slechtst presterende team zitten lopen het risico om met lege handen naar huis gestuurd te worden. Er vallen dus elke maand twee kandidaten af, maar er komen er dan ook weer twee nieuwe gezichten bij.
Waarom nemen we zo weinig tijd voor dat wat het allerbelangrijkst is? De liefde lijkt tegenwoordig geen kans meer te krijgen om langzaam op te bloeien. Alles moet snel via datingapps, speeddates of vluchtige blinddates, maar we willen tegelijkertijd wel iemand vinden om oud mee te worden. Stel je nu eens voor dat er een plek is waar singles ruim de tijd krijgen om elkaar goed te leren kennen... door minimaal 24 uur of maximaal 4 dagen met elkaar door te brengen. Dat is Lang Leve de Liefde. Een liefdesexperiment waarin verwachtingsvolle vrijgezellen zo dapper zijn om ons mee te laten kijken naar misschien wel het belangrijkste moment van hun leven: het vinden van de ware.
Een talkshow met de nadruk op gewone mensen, ongeacht leeftijd of geslacht, die tot doel heeft communicatiebarrières te helpen slechten door verhalen over het leven te delen.