In een tempel vol verloren schatten en beschermd door mysterieuze Maya-tempelwachters strijden zes teams van twee kinderen om een van de historische artefacten in de tempel terug te halen door fysieke stunts uit te voeren en vragen te beantwoorden op basis van geschiedenis, mythologie en geografie. Na drie eliminatierondes blijft er slechts één team over, dat vervolgens het recht verdient om door de Tempel te gaan om binnen drie minuten het artefact op te halen en een hoofdprijs te winnen.
Touya Mochizuki werd per ongeluk gedood, en als verontschuldiging staat God toe dat hij herboren wordt in een fantasiewereld en zal hij hem elke wens vervullen die hij maar wenst. En dus kiest Touya ervoor om zijn smartphone in de volgende wereld te behouden. Tijdens zijn tweede kans in het leven raakt hij bevriend met veel belangrijke figuren en komt hij het geheim van de wereld tegen. Hij erft de erfenis van een oude beschaving en reist nonchalant rond terwijl hij krachten bezit die wedijveren met de koningen van deze wereld.
Nadat de groep helden de Demon King had verslagen, herstelden ze de vrede in het land en keerden ze terug naar een leven van eenzaamheid. Generaties gaan voorbij en de elfenmagiër Frieren komt oog in oog te staan met de sterfelijkheid van de mensheid. Ze neemt een nieuwe leerling aan en belooft de laatste wensen van oude vrienden te vervullen. Kan een elfengeest vrede sluiten met de aard van leven en dood? Frieren begint aan haar zoektocht om erachter te komen.
Een historicus, een soldaat en een programmeur maken een avontuurlijke reis door de tijd om schimmige criminelen op te sporen die het tijdscontinuüm willen verstoren.
Daryl Dixon wordt ergens op het Europese continent wakker en probeert te achterhalen wat er is gebeurd. Hoe is hij hier terechtgekomen? Hoe zal hij thuiskomen?
Lang, Heel lang geleden, toen de mensen nog dachten dat de aarde plat was en je er zo vanaf kon vallen, leefde er een kleine dappere jongen in Bagdad, de grootste stad van Arabië. Zijn naam was Sindbad.
Sindbad beleeft samen met Sheila de raaf allerlei fantastische avonturen op zijn reizen langs verre landen en grote zeeën.
Heian-kyō, hoofdstad en het centrum van de elegante, aristocratische cultuur, wordt zwaar bewaakt door een spiritueel krachtveld – zo lijkt het tenminste. In werkelijkheid kunnen onmyōji (hofmagiërs die het spirituele krachtveld creëren) alleen het paleis in het noordelijke deel van de stad verdedigen; in de binnenstad zwerven na zonsondergang monsters rond die bekend staan als 'horror' en die zich tegoed doen aan menselijke zielen. Er is echter een groep helden die het gewone volk beschermt tegen 'verschrikkingen' in de duisternis.
Tweeduizend jaar geleden terroriseerde de zwart-zilveren gevleugelde draak Bahamut het magische land Mistarcia. De mensen, goden en demonen die het land bewoonden, verenigden hun krachten tegen de vijand en verzegelden zijn macht in een sleutel die in tweeën werd gesplitst, de ene helft beschermd door goden en de andere helft beschermd door demonen. Nu is Mistarcia een vredig rijk – totdat een menselijke vrouw de helft van de sleutel van de god steelt. Gebaseerd op het immens populaire digitale kaartspel, is Rage of Bahamut: Genesis een spannende mix van actie en fantasie.
Het verhaal van Warrior draait om de jonge Ah Sahm. Hij emigreert in de negentiende eeuw van China naar het wereldberoemde Chinatown in San Francisco. De Chinees komt in Amerika aan tijdens een periode waarin flinke bendeoorlogen aan de gang zijn in San Francisco, de zogenaamde Tong Wars. De geniale vechtkunsten van Ah Sahm leveren hem een baan op. Hij gaat werken als huurmoordenaar voor de Chinese maffia.
Bong-soon, geboren met bovennatuurlijke kracht, bestrijdt het kwaad en zorgt voor gerechtigheid, terwijl ze verstrikt raakt in een driehoeksverhouding met haar baas en haar grote liefde voor de politie.